Dag 3 en 4: naar een Waterpark in Dells Wisconsin - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4: naar een Waterpark in Dells Wisconsin - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4: naar een Waterpark in Dells Wisconsin

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

16 Juli 2016 | Verenigde Staten, Wisconsin Dells

Donderdagochtend zijn we redelijk op tijd opgestaan. Om ons over onze jetlag heen te helpen, gaan we ons 2 dagen uitleven in een waterpark. Oké, leuk, maar wisten wij veel dat het 4,5 (!) uur rijden was.... Ha, vandaar die 2 dagen, want het moet wel de moeite waard zijn. We vertrokken met 2 auto's, voor Henk meteen een lange ervaring op de Amerikaanse Highway. Nou, geen probleem hoor, alsof hij er elke week rijd.
Na een prima rit eerst inchecken in onze hotelkamers. En daarna eindelijk in de zwemkleding en gaan! Allerlei enorme glijbanen waar je met of zonder band of mat vanaf kon. De kinderen keken hun ogen uit. Echt zwemmen doe je niet, je gaat vooral los op alle glijbanen die er zijn ( en dat zijn er nog al wat) En dan het golfslagbad met één enorme golf van 3 meter...nee, dat kennen wij niet in Nederland. Echt gaaf dit. Nadat we het zwemmen zat waren, gingen we, na even te hebben gegeten, naar het attractiepark,wat op dezelfde locatie was. Tot 22.00 in achtbanen, zweefmolens en wat nog niet meer. De kids kregen we echt niet moe.
De vrijdag begon met regen, maar het droogde al snel op. Het was aan de koele kant, dus we begonnen deze dag met het attractiepark. In de middag brak de zon door en werd er weer gezwommen. Echt een feestje deze 2 dagen, de kids vooral waren niet te stoppen. Tegen 17.30 was het toch echt voorbij, want we hadden nog 4,5 uur te gaan. Als afscheid nog een ijsje. Onze Amerikaanse nichtjes waren teleurgesteld dat ze 'maar' een medium ijsje mochten... Wij kregen de medium geen van allen op. Haha, deze hoeveelheden zijn wij niet gewend.

• 16 Juli 2016 - 23:18

Cornelie Boere:

Hey familie de Krijger, super leuk om deze verhalen van jullie Amerikaanse belevenissen te lezen, heel veel plezier nog met alle ontdekkingen. Geniet ervan.

Groetjes uit Hollands Houten,
    Cornélie

• 18 Juli 2016 - 13:00

John Ayide:

Tsja, in Amerika is alles groot en ook de afstanden die je moest overbruggen.
    Fijn om op deze manier deelgenoot van jullie vakantie te zijn.