Dag 9:woensdag, de dag voor de rondreis - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 9:woensdag, de dag voor de rondreis - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 9:woensdag, de dag voor de rondreis

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

21 Juli 2016 | Verenigde Staten, Crown Point

Vandaag is de dag vóór onze rondreis. Spannend !! We moeten vandaag onze huurauto ophalen. Henk gaat met Dan naar Valparaiso, om daar de auto om 10.00 uur af te halen. Als ze er komen hangt er een briefje op de deur dat ze weg zijn, maar zo weer terug. Dat zo weer terug, duurt 2 uur. En als er dan uiteindelijk 2 medewerkers arriveren, zijn deze vreselijk gedesinteresseerd, en alles is veel te veel moeite. Dan vind dit onacceptabel en eist een upgrade van de auto, maar helaas... Op het hele terrein staat maar één auto, en dat is de onze, niks geen beter model dus. Met deze auto, van buiten en van binnen vies, gaan ze weer terug naar huis.
Veel later dan gepland gaan we boodschappen halen voor onze rondreis. Daarna de tassen inpakken en de auto schoonmaken en dan een beetje op tijd naar bed. Morgen willen we om 8.00 op en voor 9.30 vertrekken.
Dan en Jessica zullen we zaterdag bij de Niagara watervallen nog ontmoeten, maar wij gaan eerst richting Flint, Michigan.

Greet heeft toch nog even geprobeerd om een klacht in te dienen bij de klantenservice van het verhuurbedrijf, ze begrepen gelukkig dat wat er vandaag gebeurd was, verre van netjes is. We kregen 100 dollars terug. Nou, dat gebeurd niet vaak, op vakantie gaan en geld terug krijgen.

• 21 Juli 2016 - 21:07

Henk De Krijger Sr :

Goedenavond vakantiegangers de ontdekkingsreis begint. Hoe is het weer bij jullie. Hier is het bloedheet.
    Voor mij echt geen prettig weer. Ik hoop dat jullie een mooie tocht krijgen. Een goede reis gewenst. Doe rustig aan. Die Greet kun je nog eens om een boodschap sturen. Ik blijf jullie volgen Groeten Pa

• 22 Juli 2016 - 01:28

Sandra De Krijger:

Hier is de temperatuur prima, rond de dertig graden. Maar continu bewolkt, dus één klamme bende. Geeft niet, we genieten toch wel!