Dag 17: reisdag naar Port Clinton - Reisverslag uit Port Clinton, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 17: reisdag naar Port Clinton - Reisverslag uit Port Clinton, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 17: reisdag naar Port Clinton

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, Port Clinton

Vandaag een lange reisdag van ruim 8 uur voor de boeg. Dit hebben we expres zo gepland na twee lange slenterdagen in NY. Nu lekker rustig in de auto. We rijden vanaf New Jersey heel Pennsylvania door en daarna nog een heel stuk door Ohio. Bijna in één stuk op dezelfde Highway. Zou bijna saai worden vandaag. We verbazen ons over al de dieren die hier veel langs de weg liggen, meestal herten/ reeën en wasberen. Zielig en nogal onsmakelijk. Ook liggen er heel veel kapotte banden naast de snelweg en zien we regelmatig een truck met een klapband. En nogmaals, wat rijden de truckers hier hard, we worden regelmatig door hen ingehaald. En met 120 de heuvels hier op is ook niet ongewoon. Wij kunnen er wel om lachen. Onderweg vermaakt iedereen zich verder op zijn eigen manier. Vandaag is het veelal bewolkt, perfect om te reizen. Onderweg zelfs nog regen gehad.
Na 9,5 uur bereiken we ons hotel, direct aan lake Erie. Hier zitten we voor 2 dagen hartstikke lekker. Voor we inchecken eerst nog even naar de winkel voor wat ( verantwoord) avondeten en de lunch voor morgenmiddag. Dan hoeven we er voorlopig even niet op uit. Iedereen begint het vele reizen een beetje moe te worden. De rustdag van morgen komt als geroepen. Hier aan het meer breekt de zon nog even door, en omdat de temperatuur prima is, zwemmen de kids totdat het helemaal donker is. Morgen een beetje bij het zwembad rondhangen en in het meer zwemmen. Heerlijk!!

• 29 Juli 2016 - 22:16

Pa En MA:

Jullie zijn wel echte globetrotters. Als ik de verhalen alleen al lees dan wordt ik al een beetje moe. Dus dat de kinderen er een beetje moe van worden, kan ik mij wel heel goed voorstellen. Maar ja aan de andere kant, je ziet wel heel veel en maakt enorm veel mee. Dat is echt wel een hele belevenis en een avontuur. Jullie genieten er nog wel van en dat is mooi. We genieten ook van jullie reisverslagen, Mooi dat jullie ons zo op de hoogte houden. Trouwens ook mooie foto's Fijn.

Groet Pa en ma

• 30 Juli 2016 - 14:14

Henk De Krijger Sr :

Ik probeer op de kaart met jullie mee te reizen, dat valt soms niet mee. Na wat zoeken is het wel te vinden
    Jullie zijn wel kilometer vreters. Een paar fotos meer van de omgeving die je doortrekt stel ik wel op prijis.
    Ik hoop dat jullie wel meer fotos maken we kunnen die dan zien als jullie weer thuis zijn. Het aftellen is nu begonnen. Dit is toch wel een mooie manier om met jullie mee te leven. Iris nog bedankt voor jou berichtje.
    Hartelijke groeten! Pa de Krijger