Dag 18: Port Clinton - Reisverslag uit Port Clinton, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 18: Port Clinton - Reisverslag uit Port Clinton, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 18: Port Clinton

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

31 Juli 2016 | Verenigde Staten, Port Clinton

Heerlijk, een rustdag vandaag. We zijn in Port Clinton, een lieflijk dorpje, met een haven, meteen aan lake Erie. We zitten met ons motel ook direct aan het water en we hebben een buiten zwembad, helemaal lekker dus hier.
Na het ontbijt gaan we meteen omkleden en nemen we een duik. Het is vandaag heerlijk weer, alle wolken van gister zijn verdwenen, we kunnen genieten van de stralende zon.
Even een ochtend helemaal niks doen, daar waren we allemaal aan toe. We zijn al weer aan het einde van onze rondreis, de dagen zijn werkelijk voorbij gevlogen. Maar wat was het een mooie trip, we hebben zoveel gezien, echt een gave reis.

Als we het zwembad zat zijn gaan we in het meer zwemmen, het meer loopt maar heel langzaam af, dus we kunnen ver het meer op. In de verte zien we steeds een supersnelle veerboot met hoge snelheid vanuit de haven naar een eiland varen. Das wel wat anders dan de boot naar Texel... We wilden er ook wel op, maar het bleek wel erg prijzig te zijn, dus maar niet gedaan. In de middag werd het weer bewolkt, dus zijn we het dorpje ingegaan. Even bij de vissers op de pier gaan kijken, tja, krijg Rick daar dan maar weer eens weg.
Als afsluiting van de rondreis zijn we uit eten geweest in de Irish pub in het dorp. Ze hadden er een uitgebreide kaart en superlekker eten.
’S Avonds na het eten gingen de kids ondanks het slechte weer toch maar even zwemmen, het kan nu nog, al snel begint het te regenen en was de pret echt voorbij. Tassen inpakken en naar bed. Morgen weer terug naar Crown Point.
Maar niet getreurd, daar hebben we nog een hele week vakantie. Al moet Henk één deze dagen natuurlijk wel de voordeur nog afhangen....

• 31 Juli 2016 - 16:17

Suzet:

Heerlijk!! Geniet nog lekker van jullie laatste week daar!! En Henk, succes met de klus