Dag 20: zondag in Crown Point. - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 20: zondag in Crown Point. - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 20: zondag in Crown Point.

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Crown Point

Vanmorgen eerst naar de kerk in CP. De tweede keer dat we hier zijn, dus al een beetje bekend. Jammer dat de liederen die ze zingen voor ons bijna allemaal onbekend zijn. Maar de dominee had een goed verhaal.
Na kerktijd gingen we lekker de tuin in om wat spelletjes te doen.
Pitten zakken gooien door een gat in een houten bak. Zo simpel als wat, maar wel erg hilarisch als je het met zijn allen bloedfanatiek speelt.
Daarna houden de kinderen een watergevecht, en op de één of andere manier kom ik daar middenin, en ben als eerste kleddernat.
Henk mag vandaag met de auto van de buurman rijden, voor de autokenners onder ons, een Dogde ramvan, 5.7 L V8. Schijnt iets monsterlijks te zijn... Ik vond de auto gewoon lomp groot!
De kids gingen later in de middag nog zwemmen in het zwembad hier op het terrein.
Na het avondeten, we aten een enorme, heerlijke kalkoen, ja we hebben serieus niks te klagen hier.
Het gebied waar Dan en Greet wonen heet, lakes of the four seasons, en bij een van die meerjes speelden we 's avonds op het strand beachvolleybal met andere bewoners, erg gezellig.