Dag 26: naar huis - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 26: naar huis - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 26: naar huis

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Chicago

Na een altijd lastig afscheid van onze nichtjes en neef, schrijf ik mijn laatste verslag van deze vakantie in de auto, want daar hebben we WiFi ( tja, Amerika...) Greet en Dan brengen ons samen naar het vliegveld.
Er is een einde gekomen aan onze ontzettende gave tijd hier in Amerika. We hebben zoveel, gezien, beleefd, gedaan en ontdekt, dat heb ik nooit allemaal kunnen beschrijven. Fijn om zo'n lange tijd te mogen genieten van familie die we normaal gesproken erg weinig zien. We hebben er zolang naar uitgekeken en nu is het voorbij. Maar ook dat is goed. We verlangen er ook naar om weer naar huis te gaan. Onze andere familie weer in de armen te sluiten en weer en geregeld leven te gaan leven.
Het is nu 13.50 en we zijn halverwege richting het vliegveld in Chicago. We vertrekken met een rechtstreekse vlucht om 17.50 en hopen veilig en wel op zondagochtend om 9.20 aan te komen.

We hopen dat wie met ons meegelezen heeft ervan heeft genoten.

• 06 Augustus 2016 - 21:17

Julia :

..zeker genoten van je verslagen San! Wat een supergave reis. Wat hebben jullie veel gedaan en gezien! En natuurijk ook het samenzijn met familie. .gaaf hoor.
    Een hele goede en veilige thuisreis gewenst.
    En dan maar lekker nagenieten en bijkomen
    Liefs

• 06 Augustus 2016 - 22:39

Suzet:

Zeker genoten van het meelezen!!! Een hele goede reis gewenst! En hier weer suc6 met de jetlag ;-) en vooral nagenieten met elkaar!!!