Dag 22: klussen en naar het zwembad - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 22: klussen en naar het zwembad - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 22: klussen en naar het zwembad

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Crown Point

Henk begint vandaag op tijd aan zijn nieuwe klus. Het verwijderen van de planken op 2 plekken aan de voorkant van het huis, en het verwijderen van de overvloedige laag kit, bedoeld om de boel waterdicht te maken. Samen met Dan wordt de kitlaag verwijderd, dat was wel het meeste werk. Daarna op één plek al weer nieuwe planken bevestigd. Doordat de compressor kapot was, moest er een tijd gewacht worden. Gelukkig bracht de zoon van de buurman een andere. Alles is dus nog niet helemaal klaar, maar dat moet morgen(avond)maar. Greet heeft Henk vandaag met alles geholpen ( en ik mocht kijken, ook wel eens leuk)
Ik ben 's middags met Dan en de kids naar het zwembad geweest, heerlijk, veel beter dan klussen. Een niet al te groot buitenbad, waar wel 3 lifeguards alles in de gaten houden. Om 15.00 wordt er gefloten voor de pauze van de lifeguards, dan mogen alleen de volwassenen in het water en de jeugd moet op de kant blijven. Hihi, ik heb een lekker rustig kwartiertje gehad tot
'S avonds gingen we op muggenjacht, want door al het klussen heeft de deur veel open gestaan. En er zijn hier heel veel muggen, alle kinderen zitten onder de muggenbeten.

Morgen staan de duinen bij lake Michigan op het programma. Alweer één van de laatste dagen hier. Zaterdag vliegen we weer terug naar Nederland.