Dag 5: naar de winkels en thuis. - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 5: naar de winkels en thuis. - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 5: naar de winkels en thuis.

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

17 Juli 2016 | Verenigde Staten, Crown Point

Eerst nog even een vervolg op gisteravond. Toen we een ongeveer een half uur van huis verwijderd waren, raakten we onze zwager Dan kwijt. 4 uur achter elkaar aan gereden en dan op het laatst gaat het fout. Onze telefoon was leeg en ook de iPad was leeg.... En nu? Eerst maar eens de auto beter bekijken. Na de eerste lichte paniek, zien we dat er een navigatiesysteem is. Pff, gelukkig, adres intoetsen en gaan. En terwijl wij relaxt op huis aan gingen moest Dan thuis aan Greet gaan vertellen dat hij ons (zijn zwager en schoonzus) was kwijt geraakt....
Na een half uurtje kwamen we gelukkig op het goede adres aan.

Vandaag voor het eerst allemaal een beetje uit kunnen slapen. Na een heerlijk ontbijt gingen we naar de winkels. Ons vergapen aan alles wat er hier in groot formaat te verkrijgen is. Vooral de zakken chips van bijna 1 (!) kilo waren favoriet bij de kids.
Verder heerlijk in de winkels geweest. Kleding gekocht en gewoon lekker de toerist uitgehangen.
Ook gingen we kijken bij een snoepfabriek, Albanese, die bekend staat om de gummibeertjes. Daar moest uiteraard wat geproeft en gekocht worden.

Thuisgekomen stond de Pulled pork klaar. Al veel over gehoord, maar nog nooit gegeten. Nou dat was lekker hoor.
Om toch nog wat te hebben gedaan vandaag, besloot Henk te gaan hout hakken. Er lagen nog veel houtblokken klaar die voor de winter gekloofd moeten worden. Henk op de Nederlandse manier aan het houtkloven, terwijl zwager Dan er een Amerikaans kloofmachientje bij haalde.
Iris en Jessica zijn op de fiets het terrein op, op zoek naar pokemons. Rick en Amé rijden rond op het golfkarretje. Greet en ik zitten hier op de veranda nog lekker in de zon, te genieten van de werkende mannen en de avondzon. Alweer bijna een dag voorbij, de tijd vliegt.