Dag 6: zondag, rustdag. - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 6: zondag, rustdag. - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 6: zondag, rustdag.

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

18 Juli 2016 | Verenigde Staten, Crown Point

Gisteravond werd er na al het kloven nog even een vuurtje gemaakt. En daarbij konden de s'mores niet ontbreken. Dat zijn twee koekjes met een plak chocolade op en een warme marshmallow, mjammie.

Vandaag is het zondag en gaan we met Dan en Greet naar hun kerk hier in Crown Point. Mooie dienst gehad, vergelijkbaar met de onze in Nederland. Daarna aan de koffie met Donuts ( nee, we groeien écht niet dicht hier...) in de middag werden we rondgeleid door het centrum van de stad. Er staan overal standbeelden die de stad een gezellig aanblik geven, en om toeristen te trekken. Wij vonden ze in ieder geval erg mooi.

'S avonds doen we nog gezellig spelletjes met elkaar. Daarna eigenlijk het plan om erg op tijd naar bed te gaan, want er zijn en paar humeurtjes om op te .........
Maar dan komt er slecht weer aan en blijft het ruim een uur achter elkaar bliksemen. Een fenomeen wat wij niet kennen in Nederland, maar een prachtig natuurverschijnsel. De kinderen lagen op hun rug op de veranda, om de mooiste foto's te maken.

• 18 Juli 2016 - 23:50

Gerlinde Ayide:

Lieve mensen, wat ziet dit er allemaal goed uit! Heerlijk genieten met elkaar! Leuk om zo mee te beleven wat jullie in verre oorden beleven