Dag 2: Een lui dagje - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu Dag 2: Een lui dagje - Reisverslag uit Crown Point, Verenigde Staten van sandra krijger - WaarBenJij.nu

Dag 2: Een lui dagje

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

13 Juli 2016 | Verenigde Staten, Crown Point

Na een kort nachtje slapen ( tussen de 4 en 7 uur) kregen we van Dan een heerlijk Amerikaans ontbijt. Door het tijdsverschil hadden we vreselijk trek en aten we zoveel dat Dan voor de lunch maar even kwam vragen wat we dan allemaal niet wilden eten. Nou doe gewoon maar een broodje....

Vandaag zijn we door Dan rondgeleid in het gebied waar ze wonen, Lakes of the four seasons. Super mooi wonen hier, vlakbij meerdere meren, waar je kan vissen, zwemmen, kanoën of varen. Alles keurig verzorgd. En alles zo dichtbij dat je op een golfkarretje overal heen kunt rijden. Dat moest uiteraard even uitgeprobeerd worden.
Ook hebben we even gekeken bij het werk van Greet in een verzorgingstehuis. Verder hebben we vooral rondom huis gehangen. Allemaal nog een beetje moe van het tijdsverschil.

Morgen en overmorgen gaan we naar waterpartijen Dells in Wisconsin. Gegarandeerd dagenlang vermaak. We hebben er zin in. Maar straks eerst maar weer eens slapen....